FANDOM

Lei Bazongo
Lei
Lei Bazongo
Funkcja niski skrzydłowy
Wiek 11 lat
Wzrost 141 cm
Pierwsze wystąpienie nie występuje

Lei Bazongo Edytuj

Lei Bazongo - Najmłodsza i najmniejsza zawodniczka ekipy. Niewielką siłę oraz mały wzrost na boisku nadrabia szybkością i zwinnością. Jest niezbyt dojrzała, urocza, nadpobudliwa, czasami też lekkomyślna, przez co czasami sprowadza na siebie oraz ekipę niepotrzebne kłopoty. Jest kuzynką Malii, oraz dziewczyną Leo. Wymyśliła siedmioosobowy skład drużyny oraz technikę "zamiany".

Wygląd Edytuj

Ma blond włosy, które zazwyczaj są spięte w mały kucyk. Ma duże niebieskie oczy i jest dość niska. Jako jedyna w drużynie nosi białą spódniczkę oraz pomarańczową bluzkę.

Ciekawostki Edytuj

  • Nie ma jej w żadnym odcinku, ponieważ wyjechała na wakacje do gorącej Hiszpanii na wszystkie sezony.
  • Tony powiedział w jednym z odcinków, że wraz z Malią są najlepszymi zawodniczkami na świecie.
  • Jest sobowtórem Leo, który często o niej wspomina nazywając ją jedyną nadzieją, która spotkała go w życiu.
  • Wcześniej należała do drużyny tancerzy, ale wybrała przyjaźń.
  • Technikę "zamiany" wykonuje Lei razem z Leo wskakując na wzajem na siebie. Zamieniają się miejscami, klonują się 66 3/5 razy upewniając się, że czakra została rozłożona równomiernie pośród klony, następnie tworzą pary z klonami, wywołują tornado kucyponyków, jeden klon z każdej pary zostaje zamordowany w rytualnej ceremonii, pozostałe budują wieżę a ten na szczycie zjada serce swojego przeciwnika, maluje jego krwią twarz lucyfera na piłce i rzuca nią do kosza, jednocześnie unicestwiając wszystkie klony.