FANDOM

Leo Jugelmann
Leo
Super Piątka
Funkcja Niski skrzydłowy
Wiek 11 lat
Wzrost 142 cm
Pierwsze wystąpienie Odcinek 1 ,,Wielka Przygoda"

Leo Jugelmann - Najmłodszy i najmniejszy zawodnik ekipy. Niewielką siłę oraz mały wzrost na boisku nadrabia szybkością i zwinnością. Jest niezbyt dojrzały, nadpobudliwy, czasami też lekkomyślny, przez co czasami sprowadza na siebie oraz ekipę niepotrzebne kłopoty. Jest młodszym bratem Stelli oraz najlepszym kolegą Mike'a. Jego najlepszym przyjacielem jest Mike i zawsze stara mu się pomóc lub przekonać go do swoich racji. Mia lubi mu dokuczać. Rudi uważa, że ma bujną wyobrażnę. Leo zawsze stara się przewyższyć Stellę.

WyglądEdytuj

Jest niski oraz ma duże niebieskie oczy. Ma też roztrzepane, blond włosy.

CiekawostkiEdytuj

  • W odcinku ,,Tony odchodzi" uparł się na wakacje i przez to drużyna prawie straciła trenera.
  • Zawsze sobie coś ubzdura i upiera się, że to prawda, jak w odcinkach: ,,Prezenty", "Wampiry z fabryki snów", "Kosmiczny mecz."
  • W odcinku pt. "Nieprzekupni" pojawia się scena, w której Leo zderza się z tłowiem Tony'ego, po czym odbija się od niego!
  • Ma dziewczynę o imieniu Lei, która jest jego żeńską wersją. Często wspomina o niej nazywając ją jedyną nadzieją, która spotkała go w życiu.