FANDOM

Maja Supreme
Maja supreme
Maje
Funkcja trener
Wiek 19
Wzrost 169
Pierwsze wystąpienie nie występuje

Maja Supreme - kreatywna, ale zakompleksiona trenerka nie wierząca w swoją drużynę, Maje. Jej styl gry to połączenie koszykówki i Tai Chi. Uwielbia grać w WoWa.

Wygląd Edytuj

Maja ma brązowe włosy, ciemne, wcale nie skośne oczy i jasną skórę. Nosi t-shirt i spodenki w jak najmniej wyróżniających się kolorach.

Charakter Edytuj

Maja jest niezwykle nieśmiałym, łatwo wymykającym się pokemonem, którego trudno złapać bez specjalnej przynęty. Przez ekstremalne kompleksy Mai i jej drużyny Maj nie odważą się one wyjść na boisko i całe dnie spędzają u mai. Ze względu na wysoki stopień lojalności Maja na ogół wspierałaby swoją drużynę, ale jako że składa się ona wyłącznie z niej samej, nie potrafi zdobyć się na pozytywne nastawienie.

Ciekawostki Edytuj

  • Maja jest dawno zaginioną praprapraprapraprapraprapraprawnuczką ostatniego cesarza Chin, jednak nie zdaje sobie z tego sprawy. Chiny od wieków czekają na swoją Prawdziwą Chińską Mężczyznę, aby wybawiła ich od tyranii rządu.
  • Za pomocą swojej potężnej siły negacji Maja wymazuje z egzystencji jakąkolwiek wzmiankę o sobie z gazet, zdjęć czy nagrań, a nawet z ludzkiej pamięci - to dlatego nikt w Koszykarzach o niej nie wspomina.