FANDOM

Malia Bonobo
Malia
Malia Bonobo
Funkcja Skrzydłowy
Wiek 13 lat
Wzrost 158cm
Pierwsze wystąpienie nie występuje

Malia Bonobo Edytuj

Malia Bonobo - utalentowana i kreatywna zawodniczka. Uwielbia czytać i rysować. Interesuje się koszem. Często zakochuje się w niektórych zawodnikach z innych zespołów z turnieju. Żywi romantyczne uczucia do Rudy'ego, czego nie można zobaczyć w odcinkach, tylko z tego co mówi Tony, który wspomina pobyt Malii i Lei w drużynie. Rudy odwzajemnia jej uczucia, właśnie dlatego odrzuca uczucia Mii w odcinku "Siła dziewczyn". Wymyśliła sześcioosobowy skład drużyny, oraz taktykę "wyskoku".

Wygląd Edytuj

Malia ma brązowe włosy oraz zielone oczy. Jej skóra jest ciemna. Ma 158 cm wzrostu, ale jej magiczne moce sprawiają, że przeciwnicy widzą jej dwumetrową iluzję, co wywołuje u nich panikę.

Nosi pomarańczową bluzkę i spodenki z gwiazdką. Rękawiczka na prawej dłoni zasłania jej herb rodzinny wyryty gorącym żelazem podczas jej 13 urodzin. To on zapewnia jej magiczne moce, których używa w walce z Theraldilem.

Ciekawostki Edytuj

  • Nie ma jej w żadnym odcinku, gdyż jest zbyt zajęta obalaniem tyrańskich rządów Theradila w odległej galaktyce.
  • Tony powiedział w jednym z odcinków, że wraz z Lei są najlepszymi zawodniczkami na świecie.
  • Rudy często o niej wspomina, ale zawsze spoza kadru więc widz może go nie dosłyszeć.
  • Wcześniej należała do drużyny xXxdiablicxXx, ale kiedy powstrzymała je od oszukiwania podczas meczu została zaproszona do Super Piątki, która od tej pory była Super Szóstką.
  • Taktyka wyskoku polega na wykopaniu piłki z rąk przeciwnika (jest to faul, ale Malia robi to tak że przeciwnik sam wypuszcza piłkę), odbiciu się od jego dłoni, po czym wrzuceniu piłki do kosza.
  • Pojawiła się gościnnie w dziele "My immortal" w 2007 pod pseudonimem 666Carmilla999
  • W komentarzu twórców z 2044 ujawnione zostało, że Malia jest w rzeczywistości najwazniejszą postacią w serii, na co wskazywały wskazówki niezwykle subtelnie umieszczone w częsci odcinków.